Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
112

Over mij

Hallo! Ik ben Margot. Ik heb mijn VWO-diploma op zak en voordat ik mij stort in het studentenleven heb ik besloten eerst meer van de wereld te ontdekken. Ik houd enorm van zwemmen, fietsen, wandelen, skeeleren, kanoën en eigenlijk alles wat met sporten en/of buiten zijn te maken heeft. Daarnaast kan ik ook erg genieten van een goed boek, met voorkeur onder een dekentje en met een warme kop thee.

Over mijn reis

Van september 2016 tot en met juli 2017 ga ik als tussenjaar studeren in Amerika. Mijn reis begint in Washington waar ik bij een gastgezin ga wonen en na de kerstvakantie wordt mijn reis vervolgt in Californië. Naast het volgen van lessen aan een Amerikaanse College, wil ik zoveel mogelijk van het land ontdekken, nieuwe mensen ontmoeten en vooral genieten van het feit dat ik een jaar lang de tijd heb om leuke dingen te doen. Ik hoop iedereen door middel van dit blog een klein beetje mee te laten genieten van alle avonturen die ik ga beleven. Veel lees plezier!

Bezochte landen

Ik heb 17 landen (7%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Suriname, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.